Anderson Bridge construction starts this month

If you are travelling between Allston & Harvard Square, you might want to find a different way to get there.

Traffic Information - Charles River Basin Project: "Starting Tuesday, May 29, 2012, MassDOT crews will begin road work required as part of the Anderson Memorial Bridge Rehabilitation Project. During the work, the downstream sidewalk will be closed and traffic will be reduced to one lane in each direction on the bridge."

4 comments:

  1. Anonymous2:23 AM

    有一段時間,援交妹幾乎每星期就會收到她的一夜情。她有時會寄一些詩之類的東西來。老實說砲友還真有點喜歡她這種精神外遇寫信的方式,而且援助妹很放心,因為她似乎並沒有要求我付出任何東西。台北一夜情從不要求和我見面,也從不要求我必須回信。這些台中一夜情信件開始慢慢的影響了我。當我從鏡子中看到自己長得不夠英俊挺拔,台中援交又去買了幾件新衣,這些都是我一向不會做的是。她注意到了。她在信中告訴我,我看起來比以前健康,而且她也很喜歡我的新造型。

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:22 PM

    GROAN. I hope they re-route the 66 bus to the other side of the bridge! I sat in traffic for 45 minutes this morning just getting through Harvard Square!

    ReplyDelete